lauantai 15. kesäkuuta 2013

Veljen syntymäpäivät

Tänään 15.6 oli mun veljen 18-vuotis syntymäpäivät, ja juhlittiin niitä sukulaisten kera.Juhlat oli aika tavalliset ensin grillattiin ja sit syötiin tietty herkkuja. No nyt loppu illasta mun veli lähti tietty juhliin kavereittensa kanssa kaupungille, mut hauskaa ainakin mulla oli.
 
Mekko
nelly.com
n.60€



Tossa on mekko, joka mulla oli päällä, ittestäni ei ny oo kuvaa, ei voi mitään.
 
 

 
 



Tossa on kaikki se mitä kakuista jäi jäljelle :)

 
 
Ja saihan veljeni lahjojakin, paras oli varmaan auto, josta se kyllä tiesi entuudestaan.
 
Ja sit ku vieraat oli jo lähtny ja vein pari liinaa vaatehuoneeseen, niin kävelin suoraa ovee päin XD Ku mun piti avata se ovi niin sitten en avannukaan sitä ihan kunnolla ja tumahdin päin koko ovee :) Äiti kysy että enhän mä ollu juonu mitään alkoholii kun nauroin hullun lailla :D
 
 
-Jenny-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti