keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Tykkään ♥

Aattelin kertoo vähä ittestäni, eli mistä asioista tykkään :)

Läheiset

Perhe, ystävät, sukulaiset.. Ei mun varmaan hirveesti tarvii alkaa selittää, kaikki varmaan tietää et ne on tärkeitä <3<3<3

Koirat

Ja eläimet muutenkin :) Mutta siis koirista oon tykänny niin kauan kun muistan, ja se on sellanen lemmikki haave mistä en ikinä luovu. Nyt viime aikoina tää koira innostus on kuitenkin saanu muutaman "takaiskun" eli oon vähän menettäny luottamuksen koiranomistajiin joka, luonnollisesti, vaikeuttaa mun lähestymistä koiriin. Mutta on ne koirat kyllä ihania :) <3

Luonto

Rakastan luonnossa kävelyä! Kaikki metsät ja järvenrannat ... <3 Hahah, varmaa näistä postauksistaki on huomannu et kyl tua mettässäki on tullu rämmittyä kerran jos toisenki :D

4 vuodenaikaa

En pysty erittelee mikä vuodenaika on paras. Kaikki on vaan niin ihania! Talvella lunta, keväällä hiirenkorvia puissa, kesällä lämmintä ja syksyllä ne kaikki värit! <3 En voi kuvitella ettei ois noita kaikkia ... :)

Musiikki

Tykkään laulaa, ja oonkin kuorossa. Tykkään kans tottakai kuunnella musiikkia ja soittaakin, vaikka en osaa :D Mut jos joku mulle opettaa jotain pientä soittamaa esim. pianolla nii kyl mä sen ihan mielelläni opettelen :)

Matkustaminen

Ja tässä ehkä oudointa on se, että tykkään erityisesti matkustaa Suomessa! Ehkä se johtuu siitä että oon tottunu siihen. En mä oo hirveesti missää ulkomailla käyny, toki sielläkin, enkä sano et siinä mitään vikaa ois, ihanaa sekin <3 Mut joskus viä kun saan autokortin niin lähen ajelee ympäri Suomee ! ;)


Ja sitten on viä liian monia muita asoita josta tykkään, mut tässä oli nyt jotain :D Toivottavasti tykkäsitte tälläsestä postauksesta ! :)

-Veera-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti