perjantai 7. kesäkuuta 2013

Huoneen tärkeet pikku yksityiskohdat

Eli aattelin tehä postauksen mun huoneeni yksityiskohdista, ja niistä asijoista joista pidän huoneessani. Mulla ei oo koko huoneesta kuvaa mutta sille ei nyt voi mitään.

Kirjahylly on mun huoneen yks "pää" huonekalu ja ilman sitä olisin hukassa. Koko hyllystä en ottanut kuvaa sen sotkuisuuden takia mutta pari erityistä kohtaa kuvasin.


Ylähyllyllä on ensinnäkin Maailman ihanin ja Maailman mukavin mukit jotka oon saanu Annilta ja Veeralta. En muista kumpi oli kummalta, mutta ne on tosi ihania. Sit sielt löytyy pari palkintoo, jotka yleisurheilu kilpailuista, molemmissa lajina ollu varmaan kuula. En harrasta oikeestaan enää yleisurheilua, mutta kesätyö liittyy siihen. :) Sitten viä lintu jonka oon ostanu pihakirppikseltä.


Kerrosta alempana on tollasii deodorantti purteloit vaikka kuinka monta, mutta todellisuudessa käytän vaan lancomen deodorant purete, se on just ton rexona deodorantin takana. Ja sit muutama koriste esine joista lähi kuvassa toi nalle, jonka oon saanu äitilt.


Toka vikalla hyllyllä sijaitsee elokuvat ja akkarit/roope-sedät :D


Ja kirjahyllyn vikalla hyllyllä sijaitsee mun hieno mentos purkki asetelma :)


 Sitten naulakoita on kaksi mun huonees. Toinen on omistettu vaatteille, joita lisää vaatekaapis tietty ja toinen koulurepulle, mutta näin kesällä se on vähän turha ;) Ai joo mun tapetti, josta en oikeen pidä on tollanen kukikas ehkä vähän lapsellinen, mut sopii kyllä kesään ja sillee.


Sitten kuvakollaasi ovi, jossa on mun kuvistöitä ja sit ihan vaan kuvii. Tää on sellanen mistä tykkään paljon mun huonees :)


Ja viä sulonen kissimirri, joka on vaan koriste mut silti se on ihana. Oon kyl ehkä enemmän noit koira ihmisii mutta on kissatkin tosi ihania <3


Huoneen matto on samaa sävyy ku huoneen muu sisustus, eli aika laidasta laitaan mennää.


Avainkaappi korurasia on mukavan näppärä ja sinne mahtuu hyvin kaikkee. Ja sit mun huonees on kaks julistetta toinen on toi Anonymous ja sit Harry Potterista se Dobby kotitonttu.


 Maisema on aika tylsä, mut ainakin kesäsin kauniin vihree...


Ja sit viä Veeran joku joulu antama metalli sydän väkerrys <3



Sellasii yksityiskohtii mun huonees, monta asiaa haluis muuttaa, mutta joitain asioita ei vaan pidä muuttaa.

-Jenny-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti