sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Joululahjoja

Hejssan :) Joululomaa on ny kulunu n. viikko ja koska löysin vihdoin aikaa ja voimia tehdä postauksen aattelin esitellä joululahjani :D Mä sain aika paljon kaikkee kai? Mut kaikki lahjat oli tosi ihania ja oon kiitollinen kaikesta mitä sain.


Kuvan lahjoista "paras" oli varmaan toi suoristusrauta kun sitä olin toivonukkin merkki on siis Remington S550 ja hintaa en luonnollisesti tiedä. Sit tos on toi sininen laatikkomainen juttu nii se on varavirtalähde puhelimeen ja sitäkin mä olin toivonu. Hinnankin tiedän ja se oli noin. 20 € Korut mä sain kummitädiltä ja luulen et se on tehny ne ite mut en ny ihan 100% varma oo :D Sit toi huulipuna kotelo ja huulirasva mummulta ja nominationeita sain kaks tähden ja sydämmen, niistä ei oo vaa kuvaa ku senverran huono kamera etten lähteny ees yrittää... Ja hei sit viä noi vihkot, äiti anto ne vasta illalla ku kaikki vieraat oli jo lähten, ku se unohti ne kaappii, niinku muuten ton varavirtalähteenki :') No mut ne on ens vuoden lukioo varten jos ny yleensäkkään pääsen lukioo :D

 
Sit alotetaan vaikka vasemmalta päin, eli toi vihree kirja tua onsellanen ku MEMO Vinkkejä opiskeluun. Vaikutti tosi hyvältä mitä ny pikasesti kattoin. Sit sain kaks kasvonaamioo: toinen oli suojaava ja toinen hellästi kuoriva. Sit omenan tuoksusta jalkakylpysuolaa, the twilight sagan ( en yhtään tiiä miks :') ) Ja sit tollasen kirjan ku velhon uskontunnustus jossa kerrotaa kuinka monissa fantasia kirjoissa ajatus pohjautuu raamattuun ja sen käsitteisiin...
 
Sit sain dove:n Sahmpoota, hoitoainetta ja vartalo saippuaa...
 
 
Sit huivin ja sellaset calvinkleinin ruudulliset housut, joista ei oo kuvaa, kolmet lapaset, pipon, Sit viä lahja kortteja vähän rahaa, Ja koska tapoihin kuuluu että parhaat jätetään viimeseks niin:
 
Aivan yli ihana kirja joka sisältää musta ja Veerasta monen monituista kuvaa <3
 
Kiitos ihan kaikille joilta sain lahjan <3<3
 
-Jenny-
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti