lauantai 31. elokuuta 2013

Koiruuksia ja koulua

Hei vaan kaikki! Mulle ja mun perheelle on tapahtumassa noin kolmen viikon päästä suuri elämän muutos. Meille tulee nimittäin perheeseen pienen pieni koiran pentu <3 Mä oon joltain kakkoselta asti toivonu koiraa ja nyt tää mun unelmani on toteutumassa :D Pennun rotu on Tiibetinspanieli ja se on uros. Se on syötävän sulonen ja mä oon ihan täpinöissäni. Nimen kanssa on ollut vähän kinaa kun kaikki haluu oman vaihtoehtonsa pennun nimeks, mutta luulen että siittä tulee Touho :) Joka tapauksessa kirjottelen vähän paremmin pennusta kun se tulee meille (ja laitan tietty kuviiki :D)

Sit vähän koulu elämästä. Mulla on ollut aika väsyttäviä nää alku viikot. Kun tuun koulusta teen läksyt syön ja teen kotityöt sitten tulee kaverit ja harrastukset ja sit vasta blogi. Tiiän et en ehi hirveesti kirjotteleen mut mun on pakko miettii mikä on mulle se ensisijanen juttu ja mikä tulee vasta sitte. Lisäks jos illalla oon koneella mulla ei oo mitään ideoita blogiin ja päivät toimii aikalailla samalla kaavalla. Koitan tästälähin kirjottaa useemmin, mut ainakaan ei tuu oleen enää näin pitkää taukoo ku nyt on ollu.

-Jenny-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti