lauantai 25. toukokuuta 2013

Metsäretki ja selittelyy

Ei olla kirjoteltu vähään aikaan ja siihen  ei oikeen kunnon syytä oo... Ehkä me molemmat ollaan vaan nautittu niin paljon auringosta ja vihreistä puista. Itse asiassa auringosta puheen ollen mä ehin jo poltaan nahkani, kun olin lasten urheilun valmennus kolulutuksessa, mutta opin sentään sielläkin jotain. Pidä aina aurinko rasva käden ulottuvilla :)

Me käytiin viime viikonloppuna metsässä vähän kävelemäs ja myönnetään mun piti tehä postaus jo viime viikol, mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan... Tai jotain sinne päin.

 Me tietty...


Ja Anni myös :)
Vielä on pitkä matka
Täällä minä olen...





 
Tässä maisemassa silmä lepää

 
Mitäköhän siellä mahtaa tapahtua??
 
Ja lopuksi vielä... Näin nää ylös tullaan:




Nyt oottelen innoissani viimestä viikkoo koulus ja vähän vähemmän innoissani todistusta joka pilaa mun kesän ;)
 
-Jenny-

2 kommenttia:

  1. Toi koira näyttää kauheen laihalta %) Onks se oikeesti noin laiha vai näyttääks se vaan;) Kiva blogi ja ootte kauniita <3 Oottekste kirjottanu kauanki tätä?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koira on ihan sopivan painoinen :) Ja ei olla kirjoittettu kauheen kauaa, muutama kuukausi :) Ja kiitos sulle kehuista! :)

      Poista