lauantai 20. huhtikuuta 2013

Ristiäiset :)

Tänään lähin heti aamulla ripari tapaamiseen. Ehdin oleen siä kaks tuntia, mutta sit mun piti lähtee koska oli mun serkun ristiäiset :) Ensin ajettiin meijän mummille ja vaarille, jossa mun piti laittaa itteni kuntoon ehkä vartissa. Se oli kamalaa :D Ei vaa kyl mä hyvin kerkesin! ;) Sitten mentiin kastetilaisuuteen ja syötiin ihanaa kakkua ja muita herkkuja <3


Siinä mun asu johon kuulu viä mustat kengät.
Kuva on siis otettu vasta illalla.
Mekko ja bolero: KappAhl
Lähempää mekon kangas :)

Anteeks tossa ylemmässä kuvassa mun ryhti näyttää tosi huonolta, ei se oikeesti tollanen oo :D Ja alemmassa kuvassa ton mekon väri näyttää paljon tummemalta mut ylempi kuva lähempänä todellisuutta, eli valkonen on  :D 
Ristiäisten jälkeen mentiin vielä takaisin mummille ja siellä sovittelin vähän vaatteita ja sainkin tädiltäni tosi kivan vihreen hupparin ja koulutusliivin (ottakaa toki huomioon että meillä ei oo koiraa)! :D Mut kun noita koiria on nyt tullu sen verran hoidettua niin ehkä sillekkin tulee viä jotain käyttöä, ainakin luulen niin :)
Ja sit sovitin myös muutamaa ihanaa mekkoo! Ne oli mummin tekemiä, vaik aluks kyl luulin et ne oli ihan kaupasta :D Jostain niistä sais ehkä pienellä muokkauksella viä kivan rippimekon ;) Mut täytyy ny sit vielä vähän kattoo et mitä tässä keksitään.
-Veera-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti