lauantai 23. maaliskuuta 2013

Teatteria

 
Tänään oli vähän kaiken näköstä jännää mulla. No jännää ja jännää, mut kyl jossain vaihees mul oli perhosii vatsas, mul oli nimittäin teatteri esitys. Ei en ollu katselemassa teatteria, vaan näyttelemässä :) Harrastan siis näyttelemistä, ja meijän esitys ryhmä oli päättäny osallistua sellaseen teatris 2013 kilpailuun. Tapahtuma järjestettiin Tampereella Monitoimitalolla.

Esiintyjä passi->



Meijän esitys kertoi kiusaamisesta ja syrjäytymisestä nuorten näkökulmasta ;)
Ja se esitys meni tosi hyvin ja oltiin kaikki tosi ilosia. Itelläni ei ollut ihan luontainen rooli, koska esitin kiusaajaa ja sit vie poikaa :) Mut kyl meni munkin osalta ihan hyvin.
Sit kun esiintymiset oltiin esitetty niin lähin kaupungille vähän shoppaileen, koska mun bussi lähti vasta kahen tunnin päästä. Huomasin kuitenkin ettei shoppailu ollu niin kivaa yksin joten matkaan lähti vain pari pantaa Glitteristä.



 
Molemmat pannat maksoi 3.90€ ja värit on kultanen ja hopee, kun sitä ei varmaan tosta kuvasta nää. :)

 
Kävinhän mä myös syömäs. Ettekä ikinä arvaa missä. McDonaldsissa :) koska aattelin et juhlistan hienoa teatteri esitystämme ;)
 
Kun olin sitten vähän tylsistynyt ja mulla oli aikaakin vie tunnin verran, niin lähin Tampereen
linja-auto asemalle, ja ottelin siel vähän kuvii.
 
Tää kuva oli ainoo mikä ei ollu täysin pilalle menny :D
Oli kyl ihana ja rentouttava päivä, henkisesti vähän väsyttävä, mut vihjeenä teille huomisesta voi tulla hieman fyysisestikin raskaampaa. Mut siitä sit huomenna ;)
 
-Jenny-
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti